Brunes Pharm AB? - Multipel Skleros forum - Kost och MS

MS-portalen - platsen för dig med MS

Brunes Pharm AB?

01 - 14.09.2007, 12:46

Hej på er!
Är det någon som varit på kurs hos Brunes Pharm eller vet någonting om dom?
Kostar mycket så man vill ju gärna veta att dom är serösa!Tacksam för svar!
Trevlig helg! Kram ebba

ebba

02 - 14.09.2007, 12:51

Det finns tidigare diskussioner här om Brunes. Kolla där. Jag säger bara en sak.Akta dig...du blir bara sugen på pengar.
kramis
Irran

irran

03 - 14.09.2007, 13:00

www.msportalen.se/... // V

Splintan Krona

04 - 15.09.2007, 13:12

Hej Ebba
Ja förstår att man som emmässing tar till sig alla ideer om behandlingar av MS . Om allt hade varit så enkelt som Brune påstår hade hon fått Nobelpriset!!! men så enkelt e det inte o när Mammon står o tjuter e d bara att passa sig o inte tro på dunderkurer som kostar skjortan o bara gör en pank o inte ett dugg friskare. MS en en sjukdom som kommer o går som vädret!!! MS-djävulen e ett huvud som dyker upp när man minst anar d vare sig man heter Brune eller Olov
Många Hälsningar

Olov

olov Krona

05 - 15.09.2007, 17:28

Tack för svaren! Kram Ebba

ebba

06 - 17.09.2007, 11:20

hej på er
ang brunes hon e väll portad i sverige om ja inte hört fel så bor hon inte i sverige
pengarna hon tar in på "lycksökare" mest nydiagnostiserade går till travhästar i hennes firma hon har ett stort stall med hästar
hon e den enda som ställt sin egen diagnos .OM hon nu har ms
när ja va på rehab för 2år sen va de en tjej som varit hos henne en 3veckers kurs kostade 36.000 dom ett 20tal där ja ni kan ju räkna själva
de enda hon fick av kursen va b12 sprutor
brunes e bara BÅG O LÖNGNER
mvh pw

pw

07 - 25.09.2007, 22:06

Jag har aldrig hör så mycket bullshit på en och samma gång! Ebba, var du ute efter andra människors uppfattade rykten och fantasier eller vill du ha en fakta baserad erfarenhet från någon som blivit behandlad? Vart får ni allt ifrån? Portad från Sverige?! Hon bor tillsammans med sin man i Katrineholm. Hon arbetar 100% med Ms- patienter och folk vallfärdar från halva Europa för att ta del av hennes behandling och kunskap. Hon har just släppt en bok i tyskland och jobbar mycket där.

Jag fick min diagnos i oktober -03, en extremt jobbig tid för mig som alla andra framförallt känslan av maktlöshet och en sjukdom ”som levde sitt egna liv”.
Jag blev under hösten bara sämre min symtom var, domningar i hela kroppen, dålig balans, koordinations svårigheter, muskelsvaghet, problem att hålla urin, värk i öronen, generell värks som kom och gick, osv. osv. Det planade ut och blev i alla fall inte sämre under våren -04. I maj -04 var jag hos Birgitta Brunes första gången. Redan 2 veckor efter hade jag halverat mina symtom – det var som ett trolleri, jag var så glad så att jag grät… Sakta men säkert tog Birgitta bort symtom efter symtom med olika mediciner. I augusti -04 var jag för första gången helt symptomfri.

I dag 3 år senare är jag fortfarande symptomfri. (precis som Birgitta själv som varit symptomfri i över 20 år) När jag var på mitt första möte så var vi ca 15 personer inte alla blev symptomfria men alla utom 1 vart mycket bättre.
Om någon anhörig till mig skulle bli sjuk i MS så skulle jag aldrig tveka att rekommendera denna behandling, det är de mest välinvesterade pengar jag kan tänka mig, Att investera i sig själv och sitt liv, jag kan idag göra allt jag gjorde innan diagnosen. Springa, cykla, fjällvandra, dansa….

emha02

08 - 26.09.2007, 08:19

hej emha02

när man får ms brukar den börja i skov o ofta klingar skoven av utan restsymtom.
de e sånna brunes vill ha på sina pengaträffar
ja hade så själv i början de kom o försvan. men ja byggde nytt hus för mina pengar istället för humbugg-träffar. om brunes e så bra o kan nästan bota varför vänder hon sig inte till ett medicinföretag o säljer sina ideer. allt hon tror på finns ingen dokumentation på inga studier eller nått bara gissningar.
du som gillar fjällvandra köp ett par ordentliga stövlar istället för att pröjsa brunes humbugg
när du ändå går på fjället passa på o drick ur någon bäck kanske samma effekt som du får hos brunes lycka till
mvh pw

pw

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3887

Användare online: 314

Diskussionsinlägg: 62064

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vad är mest intressant på MS-portalen?

» Visa resultatet