CCSVi på svenska. - Multipel Skleros forum - MS-behandling

MS-portalen - platsen för dig med MS

CCSVi på svenska.

01 - 07.03.2010, 09:54

Hej alla!

Jag har igår köpt domän namn ccsvi.se och vill göra en svensk sida om ccsvi.

Tanken är att det material som alla ni tycker är bra och informativ ska översättas (så klart med google + lite korrektur) och läggas upp på sidan. Själva källan på engelska och andra språk ska också typ vara med som länk.

Hade tänkt öppna ett forum också, där man diskuterar MS, CCSVi och alla annat typ.

Detta är ingen liten projekt och jag tar emot tacksamt all hjälp och tips jag kan få.

Jag var inte på att köpa ccsvi.nu men har inte råd just nu. Är dyrare än ccsvi.se. Någon annan som är lika övertygad som jag om detta som kan tänkas sig köpa ccsvi.nu

Som sagt, tips, förslag och hjälp tages emot tacksamt.

CCSVI på Svenska

takeMS

02 - 07.03.2010, 10:00

Bra tänkt Take MS - Jag har också tänkt på alla stackare som inte lärde sig Engelska eller inte hade möjlighet. Dom är ju hänvisade till våra tolkningar av det vi läser och kan vi hjälpa varandra, så ska vi göra det.
Just nu är det mycket Polen i mitt huvud, men om en vecka är jag hemma igen och redo för att hjälpa till.

befree

03 - 07.03.2010, 10:17

Jag var inte på att köpa ccsvi.nu = Jag var inne på att köpa ccsvi.nu :)

takeMS

04 - 07.03.2010, 14:21

Ett bra initiativ!

Jag hjälper gärna till men jag kan inget om html och sånt!
Däremot kan jag samla in information, google översätta och sedan korrektur läsa...

Ede

05 - 07.03.2010, 14:29

Fin idé med en egen ms sida. Vi har ju ett bra gäng här på portalen och en mängd information och skulle ju kunna strukturera det till en mycket bra site.
Jag hjälper gärna till med engelsk textöversättning och korrektur av googleöversättningar.

call

06 - 08.03.2010, 23:16

Hej!

Bra tänkt och gjort takeMS! Ska bli spännande att följa.

hälsningar Fidelie

Fidelie Krona

07 - 08.03.2010, 23:57

Kanske ett samarbete med Norge.

CCSVI Norge

/Daniel

Segway blogg
dante9.blogspot.com/...

CCSVI Forum
ccsvi.se/...

Dante9 Krona

08 - 09.03.2010, 15:04

En väldigt bra idé det här! Samarbete med Norge och ev fler grannländer vore nog inte heller så dumt.

Jag hjälper gärna till med det jag kan. :)

Näktergal

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3165

Användare online: 28

Diskussionsinlägg: 46599

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vilken är din viktigaste källa för information om MS?

» Visa resultatet