Fit-Line! - Multipel Skleros forum - Kost och MS

MS-portalen - platsen för dig med MS

Fit-Line!

01 - 11.02.2008, 09:15

Har någon av er erfarenhet av `Fitline`produkterna och hur har det verkat och är det värt ett prov?Alla berömmer det men jag vet inte vad jag skall tro!Själv tar jag det inte men har blivit rekomenderad det!

michelin gumman Krona

02 - 11.02.2008, 12:34

Vad är det för produkt?Har inte hört talas om det.Nina

nina_ Krona

03 - 11.02.2008, 17:47

Det är ett naturpreparat som baserar sig enbart på grönsaker och frukt.Det är pulver och man blandar det i vatten och det smakar som juise.Det innehåller även mjölksyrebakterier och probioter.Alla vitaminer som kroppen behöver.Det finns även preparat som man tar på kvällen så att man sover lugnt och utan sendrag och krampper.Man kan läsa det på nätet enbart med att skriva `FITLINE`.Jag har blivit många gånger rekomenderad att ta det men jag tycker att det är väldigt dyrt.De brukar demonstrera det på `hälso`mässor.Jag tycker att en tre månaders kur är dyrt när sed kostar 150 euro.Det motsvarar väl snabbt räknat 1500 skr???

michelin gumman Krona

04 - 25.02.2008, 09:59

Hej Michelingumman,

Vill du ha preparatet som en vitamininjektion eller som bantningsmedel? Jag har aldrig hört talas om Fit-Line.
Jag väger mer än jag vill, och jag förstår varför. På kvällarna vill jag gärna gå och kolla i kylskåpet, och där finns det ofta något att stoppa i munnen! Nu försöker jag ta till vänster på väg till kylskåpet och ta mig ett stort glas vatten i stället. Det dämpar suget. Vi får se om det har någon verkan på midjemåttet!

Hälsningar/Brita m

brita m Krona

05 - 28.02.2008, 22:00

Hej Brita M!
Fit Line är nog tänkt som vitamin preparat.!Jag har ju själv nog problem med vikten och jag har nu kunnat hålla mej och när jag har rollatorn så går det lite lättare att röra sej fast jag går lite och så vilar jag.
Jag har varit inne på nätet och läst om Fit line och det är ju olika produkter de har men det är närmast vitamin prepaten som jag undrar över och vad ni andra tycker.?
Det är ju ´flunssa´tider nu och jag tar denna virus igen ordentligt.Fick idag en antibiotika kur för att jag inte skall bli i ännu sämre skick.Det var meningen att jag skulle in på sjukhus och få kortison men nu måste jag bli helt frisk från dethär eländet.Nu har jag även fått information om Copaxone och det ser jag nog fram emot att få prova på.Jag gör allt nu för att komma i balans igen.Måndagen avgör saken för då skall jag till neurologen.

michelin gumman Krona

06 - 15.04.2008, 22:03

Hej

Jag kan säga att FitLine produkter är bästa kosttillskott som finns på marknaden.Jag stötte på för ett år sen
och hjälpt mig jätte mycket.Jag har mer energi,och jag sover mycket bättre,min mage är mycket bättre skick,har fått starkare hår,sura uppstöttningar helt borta.Sen jag började med produkten så har jag alldrig varit sjuk.En vän till mig har använt fitline i 3 år och blev av med pollen-päls-allergien nu är han helt frisk.Jag har testa många andra hälsoprodukter som aldrig har hjälpt mig.Om ni har stora problem med hälsan så,Jag rekomendera testa den unika produkten.

Linkan79

07 - 27.04.2009, 07:22

Är registrerad hos Fitline och det är en produkt som säljer sig själv. Kan kort berätta vad dess grundpaket innehåller:

PowerCoktail:(varje morgon en påse)Ger dig energi och gör så att din mage och tarm börjar må bättre.
- Alla B-vitaminer
- Folsyra
- Viotin
- Matspjälkningsenzymer
- Selen
- Probiotica
Restorate: (till natten eller efter träning) Får musklerna att slappna av och transporterar bort mjölksyra
- Alla mineraler "i rätt samverkan"
- D-vitamin

6045855.pm-quickstart.com/... För att beställa går du in och fyller i ditt kort samt dina egena personuppgifter. På sida två väljer du Startpaketet för att pröva på en månad eller ett halvt år.
Om du bestämmer dig för att testa vill jag gärna höra från dig hur du mår, låt säga efter att du ätit en vecka!

Det här har haft direkt verkan på mitt liv genom att jag har fått en starkare grundfysik och följdverkan av det blir en possitivare livssyn. Rent praktistk är min allergi, min mage bättre. Jag sover BÄTTRE och är också piggare på dagen. Mina ledbesvär är borta helt! ta gärna kontakt med mig så hjälper jag DIG!

Nokia

08 - 02.05.2009, 08:57

Min syster säljer ´Fit-Line och hon har nog försökt få mej att ta det men jag tycker att det är så dyrt!
Jag får i hälsokost affären på special samma i tablett form mycket billigare.Men, det är ju såklart smak o tycke.
Mjölksyretabletter har jag tagit i 7 år en tablett varje dag som läkaren har rekomenderat.Rela-tabs är det starkaste mjölksyre preparatet på marknaden här hos oss!Vet inte om ni har det.

michelin gumman Krona

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3887

Användare online: 287

Diskussionsinlägg: 62053

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vad är mest intressant på MS-portalen?

» Visa resultatet