Fit-Line!
| Inlägg | Författare |
|---|---|
|
01 - 11.02.2008, 09:15 Har någon av er erfarenhet av `Fitline`produkterna och hur har det verkat och är det värt ett prov?Alla berömmer det men jag vet inte vad jag skall tro!Själv tar jag det inte men har blivit rekomenderad det! |
|
|
02 - 11.02.2008, 12:34 Vad är det för produkt?Har inte hört talas om det.Nina |
|
|
03 - 11.02.2008, 17:47 Det är ett naturpreparat som baserar sig enbart på grönsaker och frukt.Det är pulver och man blandar det i vatten och det smakar som juise.Det innehåller även mjölksyrebakterier och probioter.Alla vitaminer som kroppen behöver.Det finns även preparat som man tar på kvällen så att man sover lugnt och utan sendrag och krampper.Man kan läsa det på nätet enbart med att skriva `FITLINE`.Jag har blivit många gånger rekomenderad att ta det men jag tycker att det är väldigt dyrt.De brukar demonstrera det på `hälso`mässor.Jag tycker att en tre månaders kur är dyrt när sed kostar 150 euro.Det motsvarar väl snabbt räknat 1500 skr??? |
|
|
04 - 25.02.2008, 09:59 Hej Michelingumman, Vill du ha preparatet som en vitamininjektion eller som bantningsmedel? Jag har aldrig hört talas om Fit-Line. Hälsningar/Brita m |
|
|
05 - 28.02.2008, 22:00 Hej Brita M! |
|
|
06 - 15.04.2008, 22:03 Hej Jag kan säga att FitLine produkter är bästa kosttillskott som finns på marknaden.Jag stötte på för ett år sen |
|
|
07 - 27.04.2009, 07:22 Är registrerad hos Fitline och det är en produkt som säljer sig själv. Kan kort berätta vad dess grundpaket innehåller: PowerCoktail:(varje morgon en påse)Ger dig energi och gör så att din mage och tarm börjar må bättre. 6045855.pm-quickstart.com/... För att beställa går du in och fyller i ditt kort samt dina egena personuppgifter. På sida två väljer du Startpaketet för att pröva på en månad eller ett halvt år. Det här har haft direkt verkan på mitt liv genom att jag har fått en starkare grundfysik och följdverkan av det blir en possitivare livssyn. Rent praktistk är min allergi, min mage bättre. Jag sover BÄTTRE och är också piggare på dagen. Mina ledbesvär är borta helt! ta gärna kontakt med mig så hjälper jag DIG! |
|
|
08 - 02.05.2009, 08:57 Min syster säljer ´Fit-Line och hon har nog försökt få mej att ta det men jag tycker att det är så dyrt! |