ms-fikaträff i Skåne - Multipel Skleros forum - Sociala livet med MS

MS-portalen - platsen för dig med MS

ms-fikaträff i Skåne

01 - 23.09.2007, 23:07

Hej!

Har läst en del här men nu är det dags att skriva lite också. Vi är några tjejer kring Helsingborg i Skåne som dragit igång ms-fikaträffar. Ni kan läsa mer om detta under "träffar, hälsningar, kontakt med andra" på www.omms.se/... Vi har tänkt att snart ha en träff igen och därför tänkte jag kolla om det finns fler även här som är intresserade, så är ni det skicka ett mail till mig!

mvh Fidelie

Fidelie Krona

02 - 24.09.2007, 06:50

Hej Fidelie!
Jag kommer gärna på fikaträffarna. Hade varit jätte kul. Och fika tackar man aldrig nej till.
Kram Kattis

"Snälla flickor kommer till himlen,
andra hur långt som helst"

kattis Krona

03 - 24.09.2007, 07:55

Hej Fideli

Vad det skulle vara trevligt. Jag försökte kasta ut en liten krok om fika i Lundatrakten men det fanns ingen som hakade på. Jag är med.
Jag har aldrig träffat någon med ms. jag har inte vågat. Nu känner jag att det verkligen är dags.
Jag har inga problem med att ta mig till Helsingborg.
Ser fram emot att träffa er :o)
Gonellen

gonellen

04 - 24.09.2007, 11:11

Hej på er!
Det kan vara dax med en fika i skåne. Som sagt är vi rätt många i nordvästra skåne.MVH fiffi

Gör en människa glad varje dag - om det så är dej själv :-))

fiffi

05 - 24.09.2007, 16:28

Hej,
Så trevligt. Kommer själv från Malmö, men tar mig gärna till Hbg om jag har möjlighet.

Hälsn. Mie

Mie

06 - 25.09.2007, 19:18

Hej alla!

Jättekul att fler vill hänga på! :-) Det jag skulle vilja höra är om det är någon spec. dag/tid som absolut inte passar så ska jag försöka snickra ihop ett förslag på tid o plats.

hälsningar Fidelie

Fidelie Krona

07 - 26.09.2007, 09:20

Hej för min del går det bara på kvällar och helger. Jobbar till kl. 16 om dagarna. skulle det passa bättre för er andra på dagtid så kan jag ta ut en semesterdag för det har inte blivit någon semester i sommar. har sparat dom.
:-) tjingeling fiffi

Gör en människa glad varje dag - om det så är dej själv :-))

fiffi

08 - 26.09.2007, 09:44

Hej Fidelie!
Och jag är morgonmänniska och väldigt trött på em. Men skulle det vara på em får jag väl ta mer amfetamin mot tröttheten. hihihi
Nä, men det går faktiskt när de passar er andra bäst.
Kram Kattis

"Snälla flickor kommer till himlen,
andra hur långt som helst"

kattis Krona

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3165

Användare online: 45

Diskussionsinlägg: 46599

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vilken är din viktigaste källa för information om MS?

» Visa resultatet