Screening - tabletten - Multipel Skleros forum - MS-behandling

MS-portalen - platsen för dig med MS

Screening - tabletten

01 - 02.12.2009, 21:56

Nu imorgon har Juza och jag prover (andra delen av prover) på sjukhuset. Ser fram emot att få träffa henne (vilken tur att få träffa henne förra gången just innan lungfunktionsprovet).

Det blir mycket sådant igen innan vi får första tabletten nästa vecka. Jag får det på måndag och Juza på tisdag och på så sätt har hon det lite bättre... hon får höra om jag får biverkningar ;) Det känns mycket bättre att genomgå allt med henne.

Imorgon är det MR just innan jag ska på julfesten på jobbet. Gud.. hur kommer håret att se ut efter tunneln? Kommer att jobba hårt när jag kommer hem för att fixa till allt (inte bara håret). Tycker, att även om jag kommer att bli slut är det värt att vara med på julfesten.. man vet aldrig vad kommer att hända ;) Vi ska till Mord till Bords.. har någon sett den? Låter hemsk roligt.

Jag får mycket stöd på jobbet men det är just hur det borde vara när man jobbar inom vården.. det känns skönt att få sitta med så många läkare (om någonting händer efter jag dricker någonting got ;)

Vi återkommer med uppdateringar om tabletten.. mest intressant är hur det kommer att gå nästa vecka.. hoppas att jag inte få biverkningar förutom viktnedgång.

Har det bra..

bons

02 - 03.12.2009, 14:02

Hvilken tabl. er dette?????

tussalus

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 2974

Användare online: 83

Diskussionsinlägg: 43018

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Användningsmöjligheterna med mobiltelefoner ökar. Har du en så kallad "Smart Phone", mobil med stor display (typ Iphone eller annan)?

» Visa resultatet