Skrivhjälp - Multipel Skleros forum - Allt och inget

MS-portalen - platsen för dig med MS

Skrivhjälp

01 - 04.03.2010, 21:22

Se hit! :-D

cimz.blogg.se/...

cimzzan

02 - 04.03.2010, 21:44

Skrivhjälp i all ära men är den här portalen verkligen till för att saluföra tjänster?? Tycker du ska söka dej nån annanstans. Känns inte seriöst. Prova på "Blocket"

Jonny.L

"Don´t worry be happy"

Jonny68.

03 - 04.03.2010, 22:48

Hej!

Håller med, Blocket är mer lämpligt!

Hälsningar

online Krona

04 - 05.03.2010, 06:59

Tycker inte detta behöver skrivas i MS-portalen...det här är ingen reklamplats...Tack

glenn Krona

05 - 05.03.2010, 09:31

Är man i behov av skrivhjälp så har vi som är medlemmar i NHR tillgång till hjälp därifrån om vi skulle behöva, utan kostnad.
Irran

irran

06 - 05.03.2010, 10:21

Nej, jag gillar inte heller det här. Att saluföra sig så här bland sjuka...

Besök gärna min hemsida: www.tell-us.se/...

Vimsan Krona

07 - 05.03.2010, 15:01

Hej!
Jag håller till en viss del med er andra, om att vi ska inte ha en massa olika reklamtjänster här.
Men samtidig så kan det ju faktiskt vara bra för en del medlemmar här på MS-Portalen.
Vi kanske borde tänka på att en hel del av medlemmarna här på MS-Portalen och även många andra personer i samhället är personer som varken har talets eller skriftens gåva.
Dom personerna skulle troligen ha en hel del att vinna på att få hjälp med alla olika formulär till myndigheterna och försäkringsbolagen.
Nu har jag varit medlem här under ett par år och har då många gånger läst olika inlägg om hur personer som är medlemmar här har stångat sin skalle blodig mot olika myndigheter.
Hur ska det då vara för dom som inte vet sina rättigheter eller för dom som inte orkar kämpa?
Hälsningar
Kenneth

kenneth Krona

08 - 05.03.2010, 15:58

Jag tycker iaf. att detta är ett rejält lågvattenmärke...att försöka sko sig på.....usch,,skamligt....ett fruntimmer som fått rätt 1 gång,,,alltså en gång, i länsrätten....är det nån merit, eller?...nästa instans är kammarrätten, hur går det då med skrivelsen? Är detta något att ta betalt för?

/Bosse

Bozze Krona

Besöksräknare

Registrerade medlemmar: 3887

Användare online: 250

Diskussionsinlägg: 62064

Logga in på mötesplatsen

Verktyg

Månadens MS-fråga

Vad är mest intressant på MS-portalen?

» Visa resultatet